Snart är all snö borta *jublar*

Idag är det ca 4 grader i Värlsdmetropolen Bjuv  glashalt på de flesta ställen.
Jag hade ju planerat att det skulle promeneras riktigt långt idag men eftersom jag inte är ägare till ngr broddar så blev det inget av med det.
Utan idag har det blivit spårträning istället på ängarna sidan om där jag bor,, Både Pako och Krydda skötte sig riktigt bra= Nöjd :-)
Det är lite skillnad att gå bakom dessa hundar.

Pako - Där har man ett lätt tryck i linan behaglig spårtakt .man har full koll på läget:-) Pako är så himla noga med nosarbetet, analyserar osv.

Krydda- Fullt drag, trycka ner hälarna i  marken för att bromsa denna lilla missil, linan bakom ryggen och se till att hon absolut inte får ut hela längden på spårlinan :-)   Det är lite mer kaotiskt att gå bakom missilen

Nu ligger de båda i sina bäddar och sover iförda  Back on track täcke ,ett inköp jag def inte ångrar.

Nu längtar jag/vi efter de gröna gräsmattornas tid..// Ann-Margreth










Kommentarer
Postat av: Peggy o co

Jaaaaa,.. vi längtar här vi med. Va skönt det vore med härliga promander i våran hage igen!

2011-01-16 @ 17:49:02
URL: http://www.kennelreloads.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0