Nu har det värsta lagt sig













Så nu har det deppats färdigt,......... nu är det dags att kavla upp ärmarna och göra det bästa av detta med Krydda.
Vi ska ju till vår Veterinär på Onsdag och påbörja Cartophenkuren och nu håller jag såklart tummarna att detta gör henne bättre.
Tid är bokad på Djursjukhusets Hundfys  där ska Biggan gå igenom Krydda och därefter lägga upp träningsprogram så trol blir det både simning ,gå i treadmilen och jag själv kommer att öka promenaderna vartefter snö/is försvinner. Vi kommer oxå att lägga mkt av vår egna fysträning i det stora grustaget en bit härifrån så trol kommer både jag och hundarna att vara rejält musklade till sommaren.
Beslutet ar taget mao att köra Krydda fullt ut ( så gott det går) Min lilla prinsessa är absolut ingen hund som skulle trivas med att vara en liten soffprydnad.
Jag ser ju redan nu hur hon deppar över att inte få springa,,, just att springa är det bästa hon vet.
Och självklart kommer Pako att hänga på allt även med simning osv :-)

Kommentarer
Postat av: Peggy o co

Vi kommer bli deffade allihopa nu! Saknar er och längtar tills vi träffas igen så kan vi åka och ta långpromenader ute på myrarna tillsammans. DET kommer ge finfina muskler;)

2011-01-15 @ 15:20:21
URL: http://www.kennelreloads.com
Postat av: Madde Richt

Ja du, ett tråkigt besked att få men jag hoppas och tror att det blir bra med behandlingen.

Här håller vi i allafall tummar, tassar & tår.

Kramiz

//Madde, Kasper & Kevin

2011-01-16 @ 14:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0