Solen är här *jublar*

Efter en stormig natt ( har inte själv hört ngt) så har vi varit på långprommis och det blåser inte så dåligt nu iheller fast solen är här nu *äntligen*.
Med vinden i ryggen så tar man ett steg och flyger fram tre :-) tvärs emot är som att bestiga värsta berget.
Vattennivån i Rönne å har stegit oroväckande mkt snart översvämmning + de håller på att avverka en massa träd där så blir det inte översvämmning pga tövatten så lär det bli av trädgrenar som håller på att täppa till lite här o där. Tråkigt att man inte kollar upp sådant.
Findus gamla järnvägsskjul utanför min tomt har äntligen rasat,, hmmm konstigt att stora Findus aldrig får förläggande om att rensa upp sin skit eller så är dom undantagna alla sådana regler :-)

Kryddan verkar vara lite bättre nu *håller tummarna* Värsta löphyndan är hon iaf.
Pako jaaaa han är som en liten slyngel just nu, fast jag har inga större problem med honom när Krydda löper mer än just vid höglöpet då det flåsas lite mer, men inget ylanda,pipande el matvägande och detta är ju skönt.

Jublar högt,,

Nu har jag fått tag i en ramp till bilen till ett riktigt bra pris dessutom. Shit det kommer att likna ngt framöver när vi sladdar  in på tävlingarna ( är ju kroniskt sen------> ALLTID ) och ut åker rampen för att mina hundar inte får hoppa för mkt ut ifrån och in i bilen *flinar*
Tackar Ingela !! Du är en pärla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0