Nu är hösten här.

Vilket underbart väder det är nu på höstkanten, härligt kyligt på morgnrundan :)
Kryddan är skadad :-( Vi var och tränade i Höör och tydl skar hon upp sig på högra låret, ett sår på typ 4 cm som jag inte upptäckte förräns dagen efter, så det blev att åka till världens bästa Veterinär Karin Strand och sy  lite :-) Det läker hur bra som helst så snart ska stygnen tas bort.

Nyhet!! Jag och Kryddan sticker iväg en runda till Stockholm igen för att vara med på jakter, ska bli så spännande (dvs om jag nu får semester)
BILDER så håll tillgodo.
ps , Bilderna är tagna mer el mindre bakom min trädgård, vilken lyx att ha tillgång till alla dessa åkermarker ds.






















Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt det ser ut. Vilket fint kort på doggsen. Hoppas du får semester så du kan fara i väg upp till storastaden igen. Puss o kram ses på stan.

2010-09-09 @ 10:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0