Hej på er alla.

Nu ska jag försöka att ta mig i kragen och uppdatera bloggen lite oftare :-)
Denna sommaren har det hänt massor både på träningsfronten och i privatlivet.  Vi har varit i Grillby och tränat + varit med på duvjakter *härligt* Pako har varit riktigt krasslig men vi vet inte varför,, alla undersökningar visar på en helt frisk och vältränad hund.. Men nu är han iaf bra mkt bättre *skönt* Han tränas av dottern nu i Agillity och gör ernorma framsteg där :-) Tränas även av Elin Stolt då o då i agllity.
Ska försöka lägga in lite foto från vår träning i Grillby  fotona är tagna av Peggy Westerlund.

Här tränar vi långa linjetag








Så här kan det se ut när man apporterar duva :-)







Här är det en riktigt trött Krydda ;-)



Vi har dessutom varit i Småland för att se när Peggy och Ace tog sin sista 1:a i jaktprov GRATTIS  nu är det bara det praktiska kvar....  härliga marker finns det där :-) Jag upptäckte att jag bara älskar att träna i myrmarker, här kan man snacka om späänande steg, ska man sjunka el inte det är frågan ;-)
Tyvärr är det träningsstopp för Kryddan ett litet tag, hon har skurit sig i låret som resulterade i att hon fick sys ngr stygn jag vet på ett ungefär när men märkte det inte förräns dagen efter av en ren händelse. en lilla damen har inte visat ett smack :-( Men att försöka få henne till att gå lugna koppelprommenader har jag gett upp med redan ( provade en dag).
Vi ska testa o mjukträna på Lördag då har hon fått vila i ca 3 dagar.
Måste försöka komma igång med att fotografera igen...
Jag har dessutom lyckats med att sluta röka och snart är det 5 månader sedan sista blosset *klappar mig själv på axeln*
Annars så använder vi vår fritig till att köra ett fysprogram för oss alla 3 vilket kommer att ta ca 4 månader innan Pako o Kryddan är på topp,, jag lär väl se ut som en brottare kan jag tänka mig. Min ständiga följeslagare Mr Värk har varit riktigt lung i sitt humör he he han är trol på semester *skojar bara* men peppar peppar jag mår bra,, kör med att tänka bort värken när den kommer (lite då o då)
Ha en riktigt skön dag ni som kikar in här...PS,,, alla ni som har påpekat och tyckt att det var dags att uppdatera se nu till o skriv ngt oxå :-) ds

Kommentarer
Postat av: Dirdib

Efter att ha pratat med en person bytter jag bloggen till http://dirdib.bloggagratis.se/ ändra i dina länkar. Jag skickar in samma meddelande till alla så om du inte har fått lösenord maila [email protected] med din blogg adress. har du fått innan så är det samma lösenord som jag skickade

2010-09-02 @ 19:28:20
URL: http://dirdib.bloggagratis.se/
Postat av: Carina & Toss

Hejsan du

Låter väldigt härligt med att träna i myr marker. Kanske man kan hänga på ngn gång, hade varit jättekul. Hör av dig

mitt nr är 070-6767406

Mvh Carina

2010-09-02 @ 22:06:11
URL: http://www.kopparvovve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0