Semestern är slut :-(

Nu har det varit två veckors semester som enbart har gått till hundträning , hundträning och att sova :-)
3:ans moment är mer el mindre klara + vissa Elitmoment är oxå klara för Kryddans del
Vi har tack o lov barmark i Skåne så det har spårats en hel del + kört Sökträning.
Jag har anmält oss till en del tävlingar (Lydnad)  tänkte dessutom anmäla oss till en spårtävling i höst.
Pako är klar nu med 2:ans moment och ska snart starta med dottern i en Agillitykurs (nybörjare)
Jag har varit och fått kollat synen hmmmm kan säga att medtrafikanter är säkrare nu när jag har fått mina glasögon  vilken skillnad ;-)
Over and out från Världsmetropolen Bjuv

Kommentarer
Postat av: Pia & Weera

Lycka till med träning och tävling 2010!önskar Pia & Weera

2010-03-24 @ 20:58:57
URL: http://www.maxtheman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0