Härlig morgon

Nu märks det att våren är på G *härligt*  ljust på morgonen och krokusarna i trädgården blommar :-)
Igår var det föreläsning hela dagen,, segt när man inte är van att sitta still så länge .
Kvällen ja då tränades på klubben och efter det var det dags att hålla kurs, Igår var det bara 4 ekipage som dök upp så det blev mkt träning för deras del :-)  Duktiga ekipage alla 4 det går frammåt som tusan .
Idag är det en massa saker som ska fixas bla inom Lasarettet därefter är det hem och fortsätta  trol träna ett pass med Fredrik,
Och ett träningspass i kväll står oxå på schemat...
Härligt väder har vi dessutom.

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Hejsan! Jag bloggar om mitt liv i Dubai! Om det later intressant.. Ja, titta da garna forbi! :)



Om inte.. Ja, da ber jag om ursakt for min lilla reklam & onskar en fortsatt trevlig dag!

2010-03-24 @ 06:56:13
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0