Nu är det Fredag :-)

Vi har fortsatt vår intensiva träning i momenten Rutan och Vittringspinnar..
Vittringen är just nu 100% klockren och Rutan 98%, Så nu är det dags att nöte resterande moment som har fått vila ett tag.
Vädret är inte speciellt somrigt i Skåne  Jag eldar fortfarande i kaminen på kvällarna pga det är så otroligt fuktigt o råkallt.
Idag är det Arbetsdygn som gäller och när jag går av mitt pass imorgon jaaa då är det snabbt ner till Klubben för att dömma kursare i Allmänlydnadsprovet *spännande*  Under tiden kommer lilla charmtrollet ( barnbarnet Oliwer)   Jag måste försöka klämma in ngr timmars sömn på eftermiddagen el tidig kväll för det är vakting av gruvan mellan 21-24 el längre...
Mao det är full rulle här..
Nästa tävling är det 3 och den 4/7 på Bjuvscupén OM inte Krydda har kommit i löp vill säga det är dags nu för detta ....

Kommentarer
Postat av: Maria

Men så tjusigt du har det här! :)

Då får man sig en favoritsida till då :)



Ha det gött i regnet.

/Maria

2010-06-11 @ 11:15:57
URL: http://sluggster.blogs.se
Postat av: Maria

Mmmm... där var jag ;)

Ja, han är för go att jobba med min Sluggo.

2010-06-16 @ 08:22:18
URL: http://sluggster.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0