Äntligen sommar i Skåne

Hej på er alla!
Jag har varken haft tid,ork el lust att skriva i bloggen på ett tag nu,
Svartbergslägret var så jäkla bra (som vanligt alltså)
Jag o Krydda ägnade 2 dagar åt att träna på 2 moment Rutan och Vittringsmomentet, Det var här de sista knutarna löstes upp + jag fick nya riktigt bra tips på hur vi ska gå vidare.
Tävlingen i Bro-Håbo gick däremot åt skogen totalt 3 nollor  slå det ni! Jag tappade fokus av olika anledningar vilket innebar att jag tappade Krydda oxå och kunde inte vara stöttepelaren som vanligt. Mao felet var mitt och inte Kryddas.
Fast hur jäkla dum kan man vara på en skala eg???? Nu menar jag ju så klart mig själv,, att bara anmäla till en tävling efter ett träningsläger GAAAH
DET kommer inte att inträffa fler ggr.
Nu kommer det inte att tävlas förrän Rutan + Vittring sitter som en smäck, vilket det snart gör :-)
På Söndag är det avslutning i Lydnad 1 kursen som jag och Fredrik håller  ska bli skönt fast visst det blir nog lite tomt samtidigt.
Nu kommer jag inte att ta på mig ngt el hålla ngn kurs på ca 1 år för detta året ska vi satsa på Lydnaden till 100% jag o El Kryddo.
Förresten jag har fått gjort en hemsida, det är Peggys son Martin som fixat ihop den efter mina önskemål, den är inte riktigt färdig men håll tillgodo o kika in där ngn gång då blir vi glada :-)
BTW  jag kan varmt rekommendera Martin om ni vill ha en hemsida, jobbar snabbt som tusan och verkligen lyssnar och förstår vad man vill ha.
Här är länken till hemsidan
http://retrievrarna.sytes.net/

Kommentarer
Postat av: Solveig & Jackson

Hallå där! Nu har jag varit här och kollat på din fina sida! Ser fram emot att läsa om era framgångar.

Hälsningar

Solveig

2010-06-03 @ 21:39:08
URL: http://sandylinesjackson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0