Just när man trodde att + graderna höll i sig så blev det en frostnatt

Ruggig kall natt har det varit, måtte blommorna ha klarat sig.
Igår var det besök hos Reumatologen och därefter hos min rökcoach . Tydl många reumatiker som har likadant som jag just nu skov efter skov trots medicinering och det gjorde iaf mig lite lugnare att få veta, så kontentan är att öka cortisondosering 1 vecka rejält och därefter ska den trappas ner igen.
Nu är det klart att det blir Svartbergsläger i slutet av Maj jag kommer att stanna kvar i Stockholm ngr dagar dels för att vi ska tävla i Bro-håbo och för att umgås med Peggy o Magnus :-) Vi ska se på när Peggy drillar ngr Tollare och därefter kolla in jaktträning som Peggy ska vara med på med Sören Norén *spännande*

Nu är det hårdträning för kryddans del så att det inte blir ngr nollor( förhoppningsvis ) vid nästa tävling den 8/5
Vetetusan om jag inte ska ta o anmäla mig o Pako till en Lydnadsklass 2 tävling oxå :-)
over and out från ett Kallt Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0