Härlig Påskhelg

Nu har jag jobbat vad jag ska denna helgen, är ledig fram tills på Tisdag *skönt*

Den 17/4 startar vi i Lydnadsklass 3  kan gå hur som :-) Tar faktiskt denna tävling som en ren o skär träningstävling och för att se vad som funkar och tvärs om,,( det är ingenting man kan vara säker på när det gäller min lilla missil) Vad man kan vara säker på när det gäller Krydda är att hon bara älskar att tävla det blir lixom en annan hund showar o har sig .
 Jag har anmält oss till 3 stycken tävlingar till i Lkl 3 så det skulle väl vara sjuttsingen om vi inte blir uppflyttade i ngn av dessa starter ;-)
Nu ska vi ner till klubben och sammanstråla med Mats o max (oxå en Stjärnglimtare) för att träna lydnad, det är ngt speciellt med dessa Stjärnglimtare helt klart *S* 
Imorgon och på Måndag är det Sökträning som gäller på förmiddagen  på eftermiddagarna är det Lydnadsträning för lilla El Kryddo.
Ikväll ska dottern påbörja lite lydnadsträning med Pako eftersom det ska avläggas ett prov nu inför kursstarten i Agillity  spännande som tusan  tror starkt på att just Agillity passar Mr Pako fin fint.
Passar på att önska er alla en GLAD PÅSK !

WOW !!!!

Hittade bilder från Svartbergslägret förra året Vassegoa

Här är det jag och El Kryddo


Min underbara och vackra Krydda



Här är grabben som håller tungan rätt i mun ;-)



Min allra bästa underbaraste följeslagare Mr Pako



OBS! Dessa bilder är tagna av Malin Olsson och får inte användas utan medgivande,,,

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag tror ni kommer bli uppflyttade redan första gången, det kommer gå lysande :-)



Ha en fortsatt härlig påsk, o håll tummarna för oss på måndag.



Kram

2010-04-03 @ 12:42:55
URL: http://www.dizza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0