Underbart väder

Idag är det arbetsdygn som gäller,,, började med jourtid fram tills kl 13,00   så då passade jag på att ta vår dagliga morgonprommenad på Åsen  nu har vi kommit upp i den sträckan som var målet för ngr veckor sedan ,, det blir ca 1 mil varje morgon/förmiddag  försöker att vara där senast kl 7,30..
Blir oftast en prommenad till senare på dagen    den senare är inte lika lång .
Det blir  ca 7 km fast då är det inslag med träning under tiden  blir lite sök och närsök, linjetag + mkt apporteringsövningar,klättra i höga grushögar,simma i surhålen. osv
Klickerträningen med Pako börjar att arta sig riktigt bra likaså Lydnadsträningen,, Kryddan har kommit ur sitt öp så nu är det full träning ävn med den lilla damen.

Alla mina prover visar på förbättring *skönt*  ska börja att simma i den varma bassängen på Lasarettet. Ngn sjukgymnast ska fixa ett träningsprogram som passar mig.

Renoveringen i hemmet fortsätter som planerat.
Instruktörsutbildningen till Allmänlydnadsinstruktör   fortlöper oxå som väntat   ska snart göra en riktig djupdykning i mitt 1:a stora projektarbete    nämligen hålla en lektion på ca 40 minuter i ämnet "Hundens Sinnen"
Alla tips emottages tacksamt ;.)


Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Jiiiiiiiiiiiiiisssssses!!! Blir ju trött bara av hälften jöööööööööööööö ;-)

Kramen Taggen

2009-03-30 @ 18:00:01
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0