Måndag

Varit på Lasarettet hos en sköterska på Reumatologen fick lite bassning för att jag har missat ngr provtagningar
Så nu får det bli en skärpning från min sida :-)
Det visade sig att jag har fått ett mindre ryggskott därav ont i vad jag trodde var njurarna så jäkla skönt att det inte var pga medicinen fick oxå veta att det tar minst 12-16 veckor innan den här medicinen ger effekt så att trappa ner cortisonet kan jag ju glömma :-( Men när den den ger full effekt ja då kommer jag enl sköterskan att känna mig som jag gjorde innan denna sjukdomen kom på besök.  Mao helt symptomfri och utan inflamationer *längtar så dit* 
Mitt superdåliga humör ansåg hon vara att jag har smärta/inflamationer hela tiden fast jag har ju lixom blivit van vid detta  gällde även den kroniska tröttheten.men däremot hjärtklappningarna kom från medicinen och kommer att sluta när kroppen vant sig av denna medicin..
MEN annars mår jag förträffligt *skratt*
Kryddan är lite låg nu ch Pako är supertaggad av hennes löp...
Tränar för fullt nu med Pako och klicker + lydnad  han är riktigt på topp nu *så kul*
Kryddan tränas oxå fast det är mera för att hållas igång eftersom hon är inte riktigt sig själv under detta löp.
Konditionsträning blir det för båda.
Idag är det arbetsdygn så det bli seperata rum för jyckarna när jag är på jobbet eftersom dottern är ensam med dom ....
over and out från ett grått o trist Skåne

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Låter som om hon menade att du skulle ta de lite lugnare ;-) å inte springa omkring å få ryggskott å sånt dumt ju ......

Du Taggen2 va rädd om dig va ;-) eller åtminstone lite rädd ;-)

2009-03-16 @ 14:44:52
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0