Sol över Skåne :-)

Midsommar helgen har varit lugn.
Vi har tränat o tränat ,jobbat och haft kalas.
Jag har köpt en ny kamera nu   Nikon D60 med Zoomobjektiv  man kan väl säga att det var en liten delpresent från den äldsta sonen.

Fullt ös som vanligt på denna Ladyn



Here I come



Kryddan ser ut till att tänka " SLUTA NU fotografera"













Smultron :-)



Så här såg det ut på himlen den 19/7



Igår 21/7 Kom mitt underbara barnbarn på besök och vi fick njuta hela förmiddagen med honom utan föräldrarna var där :-P
Blev en hel del foton tagna vissa bra och vissa mindre bra  *saknar mitt Photoshop*

Här är då Oliwer i egen hög person











Kommentarer
Postat av: M&M

Hallå.

Grattis till din nya kamera.Då finns det kanske chans att du hinner fram till min nästa tävling och kan ta några bra kort eller;-)

Må väl så hörs vi av.

2009-06-22 @ 13:10:11
URL: http://maxtheman.se
Postat av: M&M

Hallå.

Grattis till din nya kamera.Då finns det kanske chans att du hinner fram till min nästa tävling och kan ta några bra kort eller;-)

Må väl så hörs vi av.

2009-06-22 @ 13:11:34
URL: http://www.maxtheman.se
Postat av: Johanna

Åh vilka underbara kort du tagit på Oliwer ! Hehe,det går väl bra att umgås då vi är där med? hah! ;jag fattar vad du menar ! S

2009-06-22 @ 21:20:42
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Nina och Loppan

Fin fina kort du tagit.



Såg att du ställde den blåa buren här utanför men vad hände med den röda buren?

2009-06-28 @ 14:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0