Underbart väder

-12 grader imorse  snacka om bitande kyla på morgon prommisen :-)  men nu är det riktigt skönt  strålande sol och kallt..
Har bogserat bilskrället till verkstaden och vad händer då joooooo mekanikern går ut och sätter sig i bilen o KÖR  allt funkar han kör fram o tillbaks och skrällets växlar funkar som en smäck  vilken tur att min kompis hade försökt precis innan och då fungerade det inte  nu är den iaf på verkstaden och ska få en översyn  hittar dom inget jaaa då få jag köra tills detta fenomen kommer tillbaks för tydl är det riktigt dyrt med växellådereparation.........
Ikväll är det Instruktörsutbildning som gäller.

Kommentarer
Postat av: Helena

hahahahhahahahahaha min sambo är mekaniker och det stämmer precis som du säger. Om något låter konstigt, lyser eller ja inte funkar så funkar det ALLTID när han ska kolla vad jag påstår!! hahahahahahahahaahahahahahahaha ja så är det!

2009-01-05 @ 23:38:11
URL: http://pikke.se
Postat av: M&M

Jag kan väl bara säga att det känns som att det var tur att det var det felet som det var.

Sådant kan kosta i princip hur mycket som helst.

Ibland får man faktiskt ha turen på sin sida fast det har du redan då du har en stjärnglimtare (klubben för inbördes beundran).

Ha det så ses vi på nästa möte.

2009-01-08 @ 17:59:48
URL: http://www.maxtheman.se
Postat av: Kitty å flåcken

Mmmm e väl så de gör ... sätter sig å konstaterar att de inge fel är och sen tar duktigt betalt ;-)

Kram kram

Tack för komplimangen förresten ;-) Två hjärnceller ...hehe inte alla som har de inte ;-)

2009-01-11 @ 13:28:13
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0