Idag ska huset bli värderat.

Idag är det fullt ös i detta hemmet fullständig sanering ska ske,, Ikväll är det Banken som kommer på besök hmm njaeee inte banken men Värderingsgubben änn värre eg,,,,
Så nu kommer det att vara lite nervöst ngn dag framöver.
****
Besöket är avklarat men inte tusan blev jag klokare el rättare sagt jag fick inte veta mer än att det jag har lagt ner på huset jaaa det är huset oxå ökat i värde men det är långt ifrån klart för han skulle räkna lite mera o diskutera med min bankman så jag får väl vänta ett tag till men sedan ska lånen läggas om osv....

Precis när han hade gått o jag skulle kasta mig i soffan o mysa ja då hojtade en kompis på Msn och berättade att ikväll var det styrelsemöte DET hade jag totalt missat så det blev trycka in 2 mackor och iväg på möte ngt försenad,,,,,,,
Nu är köket fotograferat av en kompis så fort jag får bilderna ska ni få se före o efter...

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Ooooooooooooooo ooooooooooooooohhh va du har många kompisar skratt

2009-01-13 @ 06:12:21
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0