Bilder på det gamla och på det nya köket

NU har jag fått bilderna som togs igår *TACK UFFE du är en klippa*
Vi börjar med hur köket såg ut innan renoveringen


Såja så här såg det då ut...
Nu ser det ut så här



Sådär ja  thats it
Nu ska dotterns rum renoveras men det kommer jag att fixa  själv  det blir nytt golv, riva de gamla garderoberna som är byggda på plats (lite synd eg men de är placerade så galet måla, sätta upp panel sedan är det klart  har redan köpt hem allt förutom då panelen..Därefter kommer vi att byta rum eftersom hennes är på markplan ...
Därefter ska det installeras en Pelletsbrännare men det gör jag inte själv :-)  Bygga bastu,, vedeldad sådan ,,det ska min farbror göra.. Bygga badrum med kupa på ovanvåningen det ska en firma få fixa,,



Kommentarer
Postat av: André

Riktigt snyggt mossan! :D imponerande:)

2009-01-13 @ 09:45:28
Postat av: Kitty å flåcken

AHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de va DU som vann alla miljonerna jue ;-)

Skitsnyggt blev det iaf ;-) GRATTIS till ditt nya kök!!

2009-01-13 @ 15:01:03
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Kitty å flåcken

Ja säger det samma, riktigt snyggt mossan!!!

Hihihihii ;-)

PoK

2009-01-16 @ 10:39:32
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Solveig

Verkligen fiiiint kök du har "fått"!!!

2009-01-22 @ 23:01:52
Postat av: Jagheterintesune

Vilken fin blogg du har! Har du bloggkoll? :)

2009-01-25 @ 10:45:38
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0