Underbar morgon

Vaknad riktigt tidigt så det blev en tidig prommenad på Åsen var där 8.15 med hundar och stavar...
Jisses vilken fin morgon,,mkt snö + solen som steg upp vi träffade på en hel del Rådjur under turen bra träning det där
Både Pako och Kryddan tycker att deras matte är himla mysko som har stavar :-)
Därefter blev det ett besök hos en kompis.
Hemmet ser ut som om en jordbävning har inträffat här.. Sara håller på att sortera ALLA sina saker+ kläder samt packar ner..
En liten tur i sofflocket har oxå hunnits med  men inte ngt besök på det lokala gymmet för jag kom på att det var ju Lydnadsträning ikväll .
Båda hundarna gick riktigt bra   roligast var Pako idag,,, jisses han är på G nu tycker det är superkul med Lydnaden *tummen upp* hoppas att detta håller i sig och att jag verkligen kan bibehålla denna glädje *tar mig hårt i nacken*   vill verkligen inte att ha ska göra en djupdykning igen pga mig..
Kryddan var som vanligt mao fullt ös men jag har nog kommit på hur jag ska få ner henne lite i varv,, känns så iaf.
Nu ska jag boka upp en tid med Jan Gyllensten så vi kommer igång med träningar osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0