Tidig morgon på Söderåsen

Morrn!
Dagens första prommis är avklarad på Söderåsen,,, vi sammanstrålade med min "frissa" och hennes 2 Bernen sennen  supertrevliga hundar som båda 2 uppvaktade Kryddan,,, dock inte uppskattat alls av min lilla Prinsessa som fräste till ordentligt ngr ggr :-)Därefter la lugnet sig när dom väl fattade hur man beter sig i Kryddans värld.    Kan dom det jaaa då är vilken hund som helt välkommen att umgås med Krussidullan....
Pako kunde inte brytt sig mindre om dom *flinar*  Han är min "tjuren Ferdinad" Tror han tycker att det är skönt att han slipper "The Bitch" alias Kryddan   så han kan gå o lukta och mysa...
Nu är det lite fix härhemma som gäller och sedan är det arbete som gäller tills imorgon bitti....

Kommentarer
Postat av: M&M

Hallå.Har du orkat bära hem alla dina priser rån årsmötet i kväll :-).

Grattis till ett jättebra 2008 för dig och Kryddan.

Jag saknade dig i tisdags så jag hoppas att du har fått läxan av Fredrik.

Må väl så ses vi på tisdag.

2009-02-12 @ 21:36:13
URL: http://www.maxtheman.se
Postat av: Kitty å flåcken

GRATTIS TAGGEN & DIN FINA FLOCK ;-) Ni e best ;-)

2009-02-12 @ 23:01:12
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0