Söndag med fint väder

Äntligen hemma men bara för att byta om och sticka till Åsen för den dagliga långprommisen
Har varit på utbildning (Ledarskap 1)  men Helena Dådring himla kul människa det där.
När vi kommer hem är det Kvällsposten en mkt s,k trillvänlig tidning kan rekommenderas starkt när det gäller ryggläge i soffan....
**'
Idag invigdes stavarna piuhhh det är faktiskt ganska så svettigt att prommenera med stavar bra mkt jobbigare än jag trodde det skulle vara.
Blev inget av med att ligga i soffan för jag piggnade till under prommenaden så jag fixade till käk åt oss istället   Stekt Lax med quinoa sallad och creme fraiche som jag hade kryddat med citron  *smaskens* och nu avnjuts det Presso-kaffe.
Imorgon är det den stora debuten i Gymmet för denna tanten   här ska det byggas *asg* Nej ska det ju inte  men tränas ska det + basta efter varje pass NICE

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii du låter ju hel farlig nu ju ;-)

2009-02-09 @ 19:29:11
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0