Underbar Morgon

                                        


Här händer det saker *Äntligen*
Köksrenoveringen har tagits över av min äldsta son Håkan *kramar om*
Nu är bänkskåpen på plats taget är reglat och panelen är uppsatt till 1/3  idag kommer min farbror hit för att sätta upp spotlight + fortsätta med tak + skruva upp ovanskåpen    jag jagar vidare med att leta kakel + spishäll och ugn   jisses vilka priser*pustar*  Imorgon kommer Håkan och lille Oliwer hit och ska vara här hela dagen så då ska jag och Oliwer åka upp till Söderåsen med hundarna o se om det har kommit fram lite mera svamp.
Taket får vitlaseras en gång till*tycka*  men jisses vad snyggt det blir
När allt är klart ska banken få komma hit o värdera huset så att mina lån kan läggas om=billigare boende   därefter blir det inköp av en Pelletsbrännare som min farbror kommer att installera till mig  he he han har tagit på sig rollen som min x-tra farsa  *gulliga honom*  att se Håkan och Olle(farbrodern) är som att se 2 kopier till sätt o yttre..
Håkan blev mäkta förvånad när Olle berättade om vårt ursprung  he he nu blir det lite rörigt men min farmors mormor,s mor var Romer och kom från Frankrike  mao Ziegenare vilket kan förklara en hel del varför vi är som vi är *flinar*
Näääää nu är klockan över 7,00 och det är dags att ta dagens första prommis med mina guldtelningar
Ha en underbar dag ni som läser min blogg// Ann-M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh min goe lille påg !=) Han kommer att ha superdupermysigt i skogen!=) Påminn Håkan att ta med stövlarna hem från dagis då!



Ska bli skoj ose hur köket blir sen S

2008-09-08 @ 08:42:39
URL: http://misstigerchic.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och en sak till....zigenare?Haha! Oh lord! Dom förbannar jag för dom snattar o lever jävel på min mack o smiter med en massa bensin,haha...jaja,där ser manhihi

2008-09-08 @ 08:45:16
URL: http://misstigerchic.blogg.se/
Postat av: Kitty å flåcken

Men såååå skönt att köket fått personal igen hehe

inte dåligt å kunna åka till åsen och få renoverat hemma. Prexis så ska de ju va ju .............. ;-)

Dutti tös tar det lungt, nåja, lugnare iaf låter det som ;-) Ha en go da du me ;-)

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2008-09-08 @ 12:14:56
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0