Spårlägret men Jan Gyllensten blev en stor Hit :-)

Jisses vilken helg *pustar*
Spårlägret med Jan Gyllensten var suveränt bra..
Jag säger bara en sak,,, får ni möjlighet att åka på ngt läger där Jan G  är med  TVEKA inte  han är otroligt duktig på att läsa av ekipage och komma med konstruktiva råd o tips...
Kryddan gick från klarhet till klarhet även då matte :-)
Jag har iaf fått lära mig att kunna leka med(  dra upp)Kryddan rejält med en boll ( ja Peggy reptiltungan fladdrade rejält :-P ALLA såg det) för att därefter ta ner henne i lagom nivå men ändå vara riktigt högt i drift,, mao jag har fått ett nytt verktyg för belöning + ställa kravfas på henne utan att hon för den delen går ner sig,,klistrar osv *jublar* hehehehe e man klok eller när man jublar över att kunna leka med sin hund men dom som känner till Kryddan förstår nog vad jag menar...
Jag gillar ju att leka,vara riktigt fysisk med mina hundar o nu helt plötsligt vet jag hur jag ska hantera leken med Kryddan mao jag blir ju en bra mkt roligare förare oxå..
Fick många bra nya tips på hur jag ska hantera henne i spåret öka motivationen till på toppnivå osv..
Kryddan har tyckt detta var helkul....
Det enda som var riktigt tråkigt var att det fanns de som hade anmält sig och bara uteblev *dålig stil*  men men jag har ju iaf lärt mig nu att ALLT ska vara inbetalt innan läger börjar + kan väl lugnt säga att de som inte infann sig kommer ju def inte att vara välkomna i ngt som jag har att göra med i framtiden om betalning inte inkommit i god tid innan det startar.

Naturligtvis så kom värken tillbaks rejält i handled+ under högra foten  fy f______n vad ag är trött på denna värk nu  men det blev till att överdosera lite medicin så jag kunde vara med o jobba med min hund..
Ska ringa ngr samtal till Läkare idag...
Hmmmm har redan börjat att spåna på ett "Vårläger" i spårets tecken meeeeh får nog skynda mig för att hinna vara i tid för att boka vår "coach"  flinar

Kommentarer
Postat av: Malin svensson

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

2008-09-29 @ 08:42:38
Postat av: Jeanette

Jag ville ju oxå vara med.... det kommer kanske fler ggr hoppas



Trist med folk som kommer på att de inte kan vara med så sent... hade oxå blivit duktigt besviken och sne på dem.



Ska bli kul att se er köra när vi träffas o tränar!

2008-09-29 @ 11:20:38
URL: http://www.dizza.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0