Lördag

Inte mkt nytt här,, mer än att inflamationen vandrar fortfarande runt i diverse leder  sist var det i ena knät på besök i 3 dagar,,, inte spec kul att vakna och upptäcka va__an jag kan inte stödja på benet och def inte kul när man har sitt sovrum på 2:a våningen *gnäller* hehehe tur att dottern inte filmade hur jag tog mig ner :-P har iaf fått skickat en remiss till Lasarettet ,,+ att Läkaren tyckte jag skulle komma ner till Vc för att diskutera vilken medicin som skulle sättas in  OHH NOOO tror inte det att jag vill medverka i detta ,,,,,,,
Idag är det uppvisning på Sofiero med Räddningen därefter ska jag hem som attan för Håkan och Oliwer kommer hit.  Imorgon är det jobb som gäller..
Testade av Kryddan lite igår i Lkl 2 hmmm får backa tillbaks lite eftersom hon har stått stilla i träning ganska länge *stackarn* men det tar inte lång tid innan den lilla arbetsmyran kommit ifatt :-)
Köket är nääääästan klart nu så skönt.. väntar på att vask + bänk ska komma på plats + allt finlir...
******
Uppvisningen gick kanoners   det var en jäkligt taggad Pako som fick visa upp sig med 3 gömda figgar(dolda) 2 st i lådor och en högt uppe i ett träd,, det for små tuvor när han gjorde sina starter *flinar*  sedan tror jag att han def älskar att det står mkt människor o klappar han blir så stolt min lilla gubbe ;-)
****
Köpte färdiga mackor med hem och hade tänkt vila en stund innan det var dags för kryddans lydnads dos... meeeeh det blev till att byta om och sticka in till akuten i stan   André hade åkt in för Njursten jag hade def andan i halsen och idag tog det nog inte mkt mer än just 15 min att köra 2 mil + parkera*inte laglydig alls inte*
meeeh ut kom en grabb som hade fått ngn typ av morfin glad i hågen *flinar* så det blev fika och skjutsa hem sonen ....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det som är galet med dig då?=(

Usch,stackars Andre =( Hoppas att det går över smidigt för honom!KRAM!



Vi kan komma ut nästa helg om du är hemma?

2008-09-13 @ 23:38:45
URL: http://misstigerchic.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack för peppningen inför tävlingen o kommande träning!



Tänk på dig själv och försök iaf att ta det lugnt.. bildbevis på köket när det är färdigt? please??



Kram

2008-09-14 @ 09:03:56
URL: http://www.dizza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0