LEEEEEDIG i 4 dagar

Gick bra att arbeta inatt :-)
Idag har jag snurrat runt för att hitta kakel ,,jisses vilken marknad och vilka priser,,
Nu ikväll har vi varit i Gruvan där fick Pako och Kryddan träna miljö   klättra i högar av tegel som rörde på sig...
därefter fick kryddan Lydnadsträning på klubben (gruvan ligger sidan om klubben)
Det blev vändningar på stället,, backa,,, sitt/stå,,, mkt marschering men rejäla tempoväxlingar ,massor av V,svängar osv osv    Apportering av trä + metall apport
Jag är grymt nöjd   efter att ha stått stilla så länge så går hon jäkligt bra min lilla prinsessa,,,
Testade att köra språng march ala elit shit va hon fixade det galant .... Nu ska det banne mig tränas varje dag även om jag är halt o lytt      förnekar att jag har ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0