Idag är det Tisdag

Morrn,,,
Det blev lite mindre sömn inatt efter att ha varit aktiv igår med hundarna,,,, men det var det värt :-)
Blir träning idag oxå fast fritt följ eftersom handen inte funkar ,,
Ska iväg en runda o inhandla taklist + annat smått o gott..
Nu är tid bokad med Läkaren jisses det är värre än Fort knox att försöka få tag i honom ,,,,,
Ville ha tid  fick imorgon men kom på att vi skulle kunna ta det via telefon istället hehehe då blev tiden på Torsdag..vår sjukvård är ju bara underbar..
**************
Sådärja... hela dagen har tillbringats med att inhandla handtag till skåpsdörrar + lådor,panel till väggarna,kört runt o kollat på kakel IGEN  alltså att det kan vara så svårt med just den biten,köpt spottar att ha under överskåpen + hur mkt annat som helst=fattig
Nu börjar det dra ihopa sig för träning,,,, idag måste jag träna på rutan,fjärren Kryddan är väldigt tung i rumpan på detta momentet  fortsätta med tempoväxling i marschering   positionsträning  den lilla prinsessan har en tendens att ploga,,,,, dirigeringsträning ska vi oxå ha på listan jue    hmmm detta är vad jag kan komma på just nu.
Pako ska få i princip likadan träning..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag visade Oliwers din blogg och han skrek av glädjetjut när han såg Pako & Kryddan=) När jag visade honom ett kort på dig så sa han :" Mamma,titta min farmor,älskar farmor "



Har du världens goaste barnbarn eller vad? =)

2008-09-16 @ 18:55:41
URL: http://misstigerchic.blogg.se/
Postat av: Mats Jeppsson

Hallå.

Tittar bara förbi och säger hallå.

Visst är vi glada som har varsin Stjärnglimtare?

Vill bara med detta säga att du skall krya på dig så ses vi på klubben.

2008-09-18 @ 20:52:40
URL: http://www.maxtheman.se
Postat av: PW m flock

Stor kram till er, Dig hundarna och familjen:)) Skönt att Du är pigg men Du är ju som gjord av stål så det förvånar mig icke;)

Puss på Krusidullan!

2008-09-22 @ 08:11:14
URL: http://www.kennelreloads.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0