God morgon på er

Morrn!
Sitter just nu på jobb o är nyvaken :-)
Idag ska det fixas en hel del...
Jag ska ge mig på och sätta upp panelen på väggarna,träna hundarna + laga ngn mat inför Spårlägret..
Hmmmmm
Idag är nog rätt dag för att ta en fight med Lss-handläggaren och med försäkringskassan tror det blir lite fler samtal
Är lite trött på att det inte händer ngt för min dotters skull utan att det tydl anses att jag ska försörja henne...
Hmmm det verkar som om man är på väg tillbaks nu  hehehe tattar humöret börjar vakna igen :-P

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon, allt bra med dig idag?



Du, jag ska ha en tävling ikväll på min blogg. Men eftersom att denna tävling är lite annorlundare än det jag brukar ha så undrar jag om du kunde gå in i min blogg och läsa om hur tävlingen går till. När du har gjort det så vill jag att du kommenterar så jag vet vad du tycker.



Jag är tacksam ifall jag får ett svar från dig :)

2008-09-23 @ 08:02:32
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att det löser sig med Sara =( Får hon inga jobb eller vad sysslar dom med ? Vi får komma ut snart o se hur ditt kök blev=) Kram!

2008-09-23 @ 08:52:31
Postat av: Ferhat

SV: Min dag har varit faktiskt så där haha :P

2008-09-23 @ 15:44:12
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0