Vissa dagar flyter allt på galant :-)

Sådärja!!!
Hunnit med mkt fastän 1/2 dagen inte ännu har passerat :-P
Gick av jobbet imorske skjutsade tjejen jag arbetar med till Dagcenter,,därefter iväg till Previa för kontroll av hälsan (asg  jisses)men det är så här att man måste gå på ngn slags kontroll vart 4:e år tror jag det är iom jag arbetar natt,, så nya blodprover osv meeeh det visade sig att jag ligger alldeles för högt i socker,, kan varaför att jag käkar Cortison hmmmm ska iaf kollas upp när jag kommer till Reumatologen..Jag känner mig riktigt frisk faktiskt  ja ja lite fejkad frisk då :-)  Därefter stack jag och jobbade lite x-tra ngn timme och nu är jag hemma :-)  Ska snart iväg med jyckarna på den där långrundan med inslag a simträning (Kryddan lär ju bada om inget annat har aldig vartit med om att se en hund njuta så kollosalt av att simma rundor)  Men först är det en "Powernap" på schemat..
Dottern har städat huset så det slipper jag iaf...
Ikväll är det ngt möte på klubben och innan dess ska vi ha tränat  om inget annat så blir det köksträning och fortsatt träning av baklänges krypandet..
Over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0