Söndag

Fullt upp som vanligt..
Började dagen med att gå av mitt arbetsdygn    hem och bytade kläder fixa matsäck o rastning av hundarna... In till Hbg för att kolla in Lydnadstävlingen dom hade där    många ekipage från klubben att hejja på :-)
Därefter körde vi ner till Höör för att träna med en kompis   blev spår och lite markeringar,,
Pako gick suveränt bra 
 Kryddan jaaa där bröt jag spårandet innan proppen hade gått på mig ,, otroligt sällan jag blir så irriterad så det var lika bra att avsluta innan......
Nu har jag suttit och gjort ett träningsschema för ngn vecka framöver för kryddans del (Lydnad).. förutom Lydnaden så kommer det att spåras ganska så intensivt ett tag framöver,, dels för att hon ska lande och dels för att våra nya rutiner ska fungera till fullo :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0