LÖRDAG


Snart dags att ut o ta spåren jag har lagt.. därefter träna
lite lydnad i trädgården,,,,, Sedan är det nog dags att sticka iväg för att kolla in Vallning av får    en klubbkompis ska ha uppvisning på detta idag med sina Border collies på en Naturbruksskola,, jag har inte sett det ngn gång ska bli riktigt kul...    därefter ska jag hem  träna lite mera lydnad med både Pako o Kryddan.... fixa lite härhemma och ikväll ska jag och en vännina slinga håret till varandra så nu blir det La Blonde framöver *s*
*******
Såååå typiskt nu ösregnar det och jag ska ut o ta spår pååå med regnställ.......
****
Jisses Amalia vilken skillnad på båda två i spåret,,,, har ju ändrat om lite rutiner osv allt enl Jan Gyllenstens rekommendationer och jag säger bara en sak YIHAAAA   Pako spårade som vanligt i lugn o behaglig takt tog sina vinklar som han skulle men jag märkte att han var lite mera på G
Kryddan ja där var vinklarna knivskarpa  nosen djupt i spåret hela tiden fast allt sker så klart i full fart med en matte hängandes efter ;-)   Kryddan är helt enkelt urstark.. men det är en riktig skillnad på båda,,, så nöjd
****
Det blir inte alltid så som man har planerat..
Inget med fårvallning och inget slingande av hår iheller   men däremot massor av mys och sömn *skönt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0