Fredag

Morrn!
Svullnaden på anklen håller på att lägga sig = har inte så förbenat ont just nu och kan t,o,m gå någotsånär..
Idag är det stora staden besök... ska inhandla väv+lim därefter hem och kan jag så ska det bli en längre prommis + lite träning på tomten för Pako och Kryddan
Gårdagens prommsar fic dottern sköta och det är ju i koppel :-)  inget som ngn av dom tycker är så kul eg ;-)
Det är Distriktsträning imorgon med Räddningen och det kan jag nog glömma att genomföra :-(
*****
Äntligen har jag fått tag i ngn som kunde boka in teletid med min neuroläkare men gaaaaah det blev inte förräns den 29/10
hmmm nu jagar jag stackaren på den privata mottagningen som han oxå jobbar på.....+ jag ska banne mig vara så fräck att jag ber min vännina som bor granne med honom att behonom ringa så fort han kan(och är i tjänst så klart)
****
Ska ta o spackla väggarna när jag kommer hem + fixa med resterande panel....

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Hmmmm hur gick det med att ta det lungt???

Kram

2008-10-20 @ 10:22:58
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0