Lördag och är fri :-D

Hemma från jobb,,, snabbt ut på en längre prommis med hundarna,, tog lite träning samtidigt :-) Kom hem och konstaterade att min Farbroder var/är här för att foga kaklen i köket *kramar om* han är ju bara så fantastisk den mannen,, i mitt nästa liv ska jag utse honom som en av min förälder *S*
Nu kommer det inte att hända mkt mera på denna fronten slö,slapp är jag, slutar med Cortisonet imorgon enbart för att vara så dålig som möjligt tills på Onsdag då jag ska till Reumatologen fan helt sanslöst att man sitter och planerar sin värk *skakar på huvvet*

Ikväll är det fest på klubben blir en väldigt lugn sådan eftersom det är tävling imorgon...
Over and out.

Krydda Långöra :-D



Pako med favoritrasen Terrier (han skulle bli så glad om jag bytade ut Kryddan mot en drös Terriers ):-P

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stort lycka till imorgon, det kommer att gå minst lika lysande som förra tävlingen!!

2008-11-15 @ 19:21:24
URL: http://www.dizza.se.
Postat av: Anonym

en fladdermus??

2008-11-27 @ 19:21:31
URL: http://parsonalities.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0