Jisses en dag då Solen tittar fram

Vaknar och döm av mn förvåning,,, Det regnar INTE *jublar*
Idag ska vi åka till Ä-holm o kolla in den klubben + appellen inför Söndagens tävling 
Nej Kitty vi ska inte träna mer än vårt 15 minutersprogram *löööövar* skratt
Därefter hem snabbt som ögat för min Farbroder kommer hit o ska börja kakla i köket + dra el till alla det uttag jag vill ha oxå ska belysningen under skåpen sättas upp mao snart är banken hjärtligt Välkommen hit..
Han ska även installera min spishäll och i helgen ska jag ka o köpa inbyggnadsugnen som oxå ska på plats....
Jag har fortfarande inte blivit färdig till att slipa väggarna i köket *morrar på mig själv*
Men däremot är Gästrummet klart nu    ny färg + jag har lagt nytt golv.
Så fort köket är klart så ska dotterns rum få ny färg på väggarna (oliv) + jag ska även lägga nytt golv där,, men det fixar jag
själv..
****
Nu har vi varit o fusktränat på den klubben vi ska tävla hos på Söndag :-)   Inte för att jag tror kryddan bryr sig om vart vi är men för min egna mentala del så känns det iaf bra att ha varit där .....
Här är det en som håller så hårt det går att köra på samma ritualer alltid inför /under tävling,,,,
Sån é jag....

Min älskade farbror Olle har varit här o kollat in hur han ska göra med sitt mästerverk (kakelsättning)  han är bara så underbar den människa ,,, han  tagit på sig rollen som x-tra pappa nu när min far dog för ett tag sedan...
Är så innerligt tacksam för ALL hjälp jag fått/får av honom.
 



.None

None

Kommentarer
Postat av: M&M

Hallå.

Det känns som att du är ute ock tjuvtränar med lilla Kryddan (fy på dig matte ;-)).

Önkskar dig lycka till med helgens tävling. Håll nu nerverna (Ja dina A-M inte Kryddans) för hon klarar nog det jättebra.

2008-11-13 @ 19:06:21
URL: http://www.maxtheman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0