VI VANN IDAG

image42

image43
image44

image45

image46

image47
Tjooo flöjt
Vi vann lydnadsklass 1 idag med 196 poäng .......Gissa vem som befinner sig högt över marken ???
Rätt svar :    JAG :-)
Är min Kryddis bäst eller är hon?????
Rätt svar = Jaaaaaa det är hon definitvt
Men som jag har sagt innan,,,
Vad vore vi utan alla människorna bakom oss såsom Peggy o Magnus, Thomas,Eirin=(min bästa supporter)Elsebeth,Kitty o Uffe sist men abs inte minst alla GOA trevliga underbara träningskompisar hoppas att jag inte har glömt ngn nu **Ha isof öveseende för denna kvinna är inte vid sina sinnesfulla bruk idag*

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

JÄTTE GRATTIS, NI VAR JU BARA OUTSTANDING ;-)

2008-05-17 @ 21:15:27
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: karin h pettersson

STORT GRATTIS !! och vad roligt att träffa på er i tidningen Brukshunden. glada hälsningar

2008-05-18 @ 09:30:24
URL: http://stjarnglimtenslilja.blogg.se/
Postat av: Solveig Mira Jackson

STORT GRATTIS igen till uppflyttning och klassvinst.
Synd att jag inte kunde se showen!!
Tasskram från J-son till Kryddis

2008-05-18 @ 18:11:23
Postat av: Peggy o co

Det är ju det vi sagt hela tiden. Ni ÄR snyggast!! Va så himla kul att få beskedet mitt i kenelträffande hos Moormans och Justlike igår!:)) Stort grattis på er båda och många kramar från oss. Vi ses snart!
Mkt stolt fd Kryddmatte PW!

2008-05-18 @ 19:52:43
URL: http://www.kennelreloads.com
Postat av: Jeanette

Kanonresultat!!

Imponerande. Snyggt jobbat!

Kram

Jeanette, Dizza o Tyson

2008-05-19 @ 15:17:35
Postat av: Christina med Kummin

Grattis till klassvinst och uppflyttning! Jättekul att läsa om er i Brukshunden oxå!

önskar Christina och syrran Kummin

2008-05-20 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0