Torsdag

Morrn,,, har inte hunnit att skriva ngn blogg denna vecka,,,förräns nu :-)
det har tränats hund,staplats en massa ved och när jag kunde se infarten och den var sopad o fin tog det inte mer än 5 min (faktiskt sant) jaaaaa då kom 10 kbm ved till.......så nu ligger den där   får ta den på Söndag.
Idag är det arbetsdygn,, imorgon är det full rulle ska iväg o träna på den klubben där vi tävlar i helgen.
Har jag tur så börjar inte Kryddan löpa förräns efter den 1/6 för då hinner vi med den sista inbokade tävlingen oxå..   Märker att det är på G då hon börjar tappa päls så snart ser min prinsessa ut som en llten skabbräv,,
Hon tappar massor av påls vid löp hennes fina rävsvans ser ut som en svans på en nakenhund då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0