Tisdag

Go Morrn på er!

Ytterligare än morgon som börjas med huvudvärk :-(
men jag kan ju säga att efter 2 Citodon så är världen ganska så trevlig igen ,,,,,,,,
Idag är det snabbt inom Hbg en runda  sedan hem rasta hundar + trol åka till Höganäs o träna lydnad med dom..
Snacka om att jag kan kludda till det   vi ska ju ha upprop på Lördag kl 8.00 meeeeh jag har skrivit fel i mitt arbetschema så på Lördag jobbar jag tills kl 9.00     ska prata med min arb kamrat som avlösermig om hon inte kan komma in kl 7.00 då hinner jag precis  fast då kommer det att vara en mkt speedad kryddan som tävlar.
Skyller allt på åldern nu ha ha ha
*******
Hemma :-)  fin fint väder köpte jord på vägen hem så nu ska jag ut o plantera en massa...Blir en runda till Höganäs ikväll...
Har löst sig med jobbet min arbetskamrat kommer in kl 7,00 istället för kl 9,00 men det blir till att ge järnet för att hinna i tid ..
****
Planterar lökar för fulla muggar + 3 st Clematis som jag ska ha i krukor  i höst åker de rabatterna som finns kvar  det ska sås gräs över det hela istället *bestämma*
*****
Nu är det nästan klart i trädgården   ja ja bara med planterandet tro inget annat..
Skickade upp filmen från vår Appelltävling till mina självutnämnda "UPPFÖDARE" Peggy o Magnus(finns banne mig inga bättre)
Fick som sagt Mvg *pustar ut* så nu kan vi ju fortsätta träningen   skippar Höganäs mooooot klubben
*****
Kryddan fick en genomgång på 1:ans moment som hastigast   körde lite extern belöning i "Rutan" + positionsträning och sist men inte minst   Linförighet där allt kan hända med mina händer såsom flaxa lite osv   hon har verkligen börjat att vänja sig vid detta nu :-)
Passade på att träna "Kontakt" på planen när alla kursare passerade räckte med en tillsägning sedan brydde hon sig inte på att alla förare med hund passerade oss  höll kontakten hela tiden *kanoners*
Imorgon är det läggandet som ska tragglas(idag var det ställandet)
Nu är det God natt ....

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Men HALLÅÅÅÅÅ voffor sa du inte att du me har hemsida!!!!!! Nu har jag ju en massa å läsa igen så nu blev de ju inget rivet bara för de. Ditt fel.
Så de så
Har packat in muggarna i bilen, får inte glömma å ställa av dem *påminn påminn*
Fästingplockaren ligger alltid i bilen så de e lungt ;-)
Ses i kväll

2008-05-15 @ 17:20:15
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Ann-Margreth Pako & Kryddan

He he Kitty
ja ja bara skyll på mig du *flinar*

2008-05-15 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0