Ny arbetsdag (dygn)

Har bytat tur med en arb,kamrat så nu jobbar jag idag istället för fredag,dygnet :-)
Vilket i sin tur innebär ledig i 4 dygn *så skönt*

Har väl inte riktigt smällt det där tjuveriet ännu  retar mig liksom,,,,,,

Nu ska vi ut på en liten morgonprommis   blir det jour på f,m jaaa då ska här börjas att saneras på saker,, mkt som kommer att åka till loppisen o få nya hem förhoppningsvis.
Ska börja strukturera dagarna så det blir lite ordnng o reda runt om mig såsom det är nu vill jag inte ha det, glömmer en massa osv.

Ska träna lite imorgon med Kryddan inför Söndagen (sista tävlingen jue) på ett bra tag.
På Lördag blir det spårträning för både Pako o Kryddan.

Kommentarer
Postat av: Taggen

Nåå ska vi samla kvitton eller??
;-)
Vadå strukturera upp?? Du e väl hur strukt som helst ju ......................... @-----)-------

2008-05-29 @ 07:24:43
Postat av: Ann-Margreth ,Pako och Kryddan

Hörredu Taggen!!!! Det kanske verkar som att jag är det meeeeh runt om mig är allt fullstädigt kaos..

2008-05-29 @ 07:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0