Jaaaa vi VANN idag

image48

image49

Här är 2 bilder från Linförigheten :-)
Denna bedömmning fick vi idag.

Plats 10
Tandvisning 10
Linförighet 9,5
Läggande 10
Inkallning 10
Ställande 8
Apportering 7
Hoppet 10
Helhetsintryck 10
Allt som allt blev det 189 poäng,,,,,,, Jag är sååå stolt så jag snart spricker över min lilla Krydda..
men som jag sagt innan  jag har goa träningskompisar och tränare bakom mig som stöttar,peppar som ger mkt konstruktiv kritik och sist men inte minst lyfter oss vid motgångar  + Peggy o Magnus från Kennel Reloads som alltid tror på oss i alla lägen........ Utan alla dessa jaaa då skulle vi stå ganska så slätt..
Det var klubbkompisar som var på plats för att hejja fram oss som tävlade för klubben idag JISSES vad detta värmer..Vilken klubb vi har :-)

Kommentarer
Postat av: Peggy o co

NU är vi hemma från Tullgarn och så passar jag på att smita in och säga grattis ännu en gång. Ni ÄR grymma:)) Nu är det inte långt kvar tills vi ses!
Många kramar från oss på Reloads!

2008-05-25 @ 19:07:07
URL: http://www.kennelreloads.com
Postat av: Petra

Jättegrattis!!!! Vad duktiga ni är!!
Kram från Petra och Atlas

2008-05-25 @ 23:22:48
URL: http://www.atlasweb.dinstudio.se
Postat av: Elsebeth

STORT GRATTIS Ann-Margreth och Kryddan, till ännu en tävling med imponerande poäng!!!
Nu är det "bara" att susa vidare i klasserna, och det kommer att gå som en dans!

2008-05-26 @ 10:53:27
URL: http://kennelnatus.se
Postat av: Jeanette

Snyggt jobbat!!! *imponerad*

2008-05-26 @ 16:53:41
Postat av: Kitty å flåcken

Ojsannsa mitt inlägg från i går försvann visst ;-)
E ju sååå duktig på det där med att trycka på rätt knappar ;-)
Ni eeeee sååå duktiga, jubel och visslingar från alla oss här ute på landet ;-)

2008-05-26 @ 19:52:08
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Solveig Mira Jackson

Grattis till dig med världens bästa Krydda!!
Enormt bra jobbat.

2008-05-27 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0