Ingen bra morgon här inte

G,morrn på er!
Vaknade av att grannen stog o ringde på hos mig kl 5.45 imorse  fattade ingenting..
men det blev jag snabbt varse om



Jag tror fan att jag smäller av snart..
har haft nattligt besök i min trädgård stulit all tvätt t,o,m mina trosor *jäkla svin* stulit ngr av mina nyplanterade krukor + dragit upp en massa rabarber jävla idioter..
kryddan skällde ngn gång inatt kan inte säga vilken tid men jag somnade om o trodde att hon skällde för att det typ var ngn av grannens katter på Tomten,,, hädanefter när ngn av hundarna skäller så kommer jag att rusa upp o ut som attan.
Dom har alltså backat in på järnvägen på baksidan av tomten ( finns hjulspår) gått in till mig via grannen tagit över grejorna till grannens tomt o lastat in i bilen.. Inte spec smarta typer för även jag har en grind....
Hittade 2 strumpor utanför tomten 1 kruka stog hos grannen trol har idioterna blivit skrämda av ngt *hoppas*
Ska bli kul o se om mina kläder kommer vandrande i lilla Bjuv då jävlar.....
Fy f_n vad jag är arg
Nu har jag ringt Polisen o anmält meeeeeh herregud jag får ju inget tillbaks av försäkringsbolaget ska ju vara kvitto osv och inte tusan sparar jag kvitto på alla kläder man köper.
Konstigt att dom inte har tagit gräsklipparen som stog i uterummet som var olåst...(kommer att vara låst ÖVERALLT hädanefter och def ingen tvätt hängande över natten men inte tusan orkar jag att plocka in krukor osv inför natten
Nu ska tvättställningen flyttas på så den står närma huset + den nya uteplatsen intill huset måste fixas i rappet
Fortfarande vansinnigt arg o kränkt

Kommentarer
Postat av: Taggtrådstanten ;-)

Säger bara ELTRÅD å på nätterna kopplar du den till 220 ..........................................
På Citadellet i Landskrona har de Alpackor som vaktar fåren, kanske de kan vakta tvätt med ;-)
Alla på klubben får göra en insamling av gamla klädkvitton ;-)
Tror jag har några liggande faktiskt, hojta till om du vill ha.
Tur iaf att det bara var själen som blev skadad ....
Tänk om de brutit sig in...
Kram kram

2008-05-28 @ 22:18:15
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Johanna

Men herregud !!!! Att folk inte har bättre saker för sig o bättre saker att stjäla än folks trosor,rabarber o växet lixom,suck! Idioter !!

Jag har en MASSA kvitton(sparar alla mina,en nojjja jag har,haha) så ta dom vettja *S* Kom igen,jag kan komma ut med dom!

Puss

2008-05-28 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0