En alldeles vanlig morgon i detta hem :-)

G,morrn på er!
Såja lugnet råder i detta hem...
Här är det fullt kaos innan alla djuren fått sin mat osv.
Morgonen börjar med att jag blir överfallen av 2 översociala jyckar som definitivt inte ger sig förräns jag står upp från sängen,,,, famlar mig nedför trappan går som en zoombie för att sätta på kaffe,lägga upp mat till hundar o katter, öppna ytterdörren så att Kryddan kan få rusa rundor på tomten o skälla ut allt som rör sig, Pako nöjer sig med att sitta på trappan och inspektera så att hon sköter sig :-)
Därefter är det inväntan på det förlösande ordet"VARSEGOD" Kryddan äter på nolltid Pako njuter av sin mat vilket då tar längre tid... Här får man se upp för Kryddan stjäl gärna hans mat,
När jag väl sätter mig med koppen kaffe jaaaaa då försvinner hundarna Kryddan smyger upp o knör ner sig i min säng Pako lägger sig gärna i soffan o myser med en av katterna.. Jisses vad det är skönt med lugna morrnar :-P

Idag är det arbete hela dygnet för min del går på nu kl 9.00 tänkte ta med datorn idag för ikväll ska det pluggas + skicka iväg mina arbeten.

YES,,, Pm.et för nästa tävling har kommit ......
ps,,, ni som är här  läser     tycker det är kul att ni hittar hit,,,,,,,,, men hade tyckt det var mkt trevligare om ni lämnade ngt avtryck efter er,ds

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kikar in alldeles för sällan ser jag=)

Hehe,dina mornar är ju mysiga med sällskap o två gluffsiga vovvar*hihi* Snart kommer Oliwer o ger dom kommando;haha!

Kram!

2008-05-05 @ 21:37:47
Postat av: Johanna

Ps! Angående kommenterar,hehe...du är inne i Bilddagboken o lämnar aaaaaldrig (mer sällan) några kommentarer ju *piiiiik*=)

2008-05-05 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0