Dagen som går i hastighetens tecken :-P

Sitter på jobb ska snart gå av
In till Hbg o jobba ngn timme, hem sitta på möte med dotterns LSS-handläggare, in till hbg o jobba lite mera,handla hem, upp på Åsen för en långprommis med hundarna, ner till klubben o träna hmmm ganska lugn dag ....NOT
*******
Tidsplanering är totalt havererad pga en djupdykning i ejderdunen :-)
Så nu är det handling,prommis o träning kvar på listan men träningen får vara tills imorgon. Ska ta en fika o sedan åker vi iväg...
Måste bara skriva en sak iaf..
Äntligen efter typ 23 års möten med Bup,soc och alla andra jäkla instanser man kommer i kontakt med pga att man har ett funktionshindrat barn där man inte kan sätta ett namn på vadfan felet/skadan heter.....
Så möter man en människa som fullständigt nockar ens uppfattning av dessa människor hmmm A-M platt fall blev det. Trevlig lyssnar helt plötsligt sitter det en människa som FÖRSTÅR vad jag säger.. som inte frågar typ "hur var förlossningen,hur var ert förhållande(min dotters far o jag då) hon försöker inte vända mitt liv ut o in el analysera mig (Tack o lovär så infernaliskt trött på detta)
Pratar inte över huvudet på Sara utan lyssnar på henne ställer normala frågor TILL Sara
Jag är grymt nöjd med detta möte idag vad det sedan blir jaaa det vet inte jag men det har iaf börjat bra
*****'
Nu har vi veckohandlat + gått prommis nere i Gruvan,, jag och hundarna har ätiti och nu är det lugn o ro som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0