Ännu en ny solig dag

image36image32image39






Morrn på er!
Träningen igår är jag nöjd med Tragglar positioner med Kryddan + finslipning på att hon ska styras av min axel hmmm lät flummigt det där...lägger all belöning i rutan så det är mkt nu med rutan..
Inkallande med ställande är oxå på G fast där splittar jag momentet i 2 delar. vi ska snart ut o tävla igen 3 tävlingar på raken i 1:an och köra inkallning med ställande som ett fullt moment med Kryddan = hon segar sig i väntan på att "stå"kommandot ska komma :-) Hon är smart den lilla.
Pako tränade lite ipo-r moment + började med lydnadsträning han bara sjunker ihop när jag säger "Fot "så det krävs en hel del just nu av mig för att få det till o bli kul igen mkt kamp osv men det verkade som han köpte konceptet igår *glad* Pako är för bra för att stå stilla i Lydnaden vill gärna komma ut o tävla med honom oxå :-)
****
Nej dags att sätta fart här.. ska försöka hinna med en cykeltur med respektive hund innan jag ska iväg :-)

Idag ska jag inom stan en runda sedan kommer då barnbarnet och hälsar på med sin mamma.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-07 @ 07:06:21
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: cecilia

bra fotad bild

2008-05-07 @ 07:07:15
URL: http://cilaa.blogg.se
Postat av: Vågvallaren

Det är ju fler som har varit i tidningen på sistone! Jättekul med ett reportage i Brukshunden!
Jag saknar minsann dig också.
Kram!

2008-05-09 @ 10:35:21
URL: http://www.stormstjarnanskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0