YES där satt Lp1 som en smäck

image50




Såja nu är vi hemma igen :-)

Idag startade vi i Lkl 1 för 3:e gången  och skrapade ihop 174,5 poäng med ett 1:a pris och 3:e placering vilket innebär att nu har Krydda ett Lp1
jag är så stolt över kryddan 4 tävlingar med 3 st 1:a placeringar och nu en 3:e
dessa poäng fick vi idag
Platsliggning     10
Tandvisning      10
Linförighet        10
Läggande          0
Inkallande         9,5
Ställande          10
Apportering        8
Hopp ö Hinder     9
Helhetsintryck    10
sammanlagt     174.5

Jag är oerhört glad och stolt ...... Tackar som vanligt ALLA som finns bakom o stöttar ,peppar osv.
Nu ska vi åka till en träningskompis och bli bjudna på Tårta för det är vi VÄRDA  :-P


Kommentarer
Postat av: Carina Lizzi & Toss

Hejsan
Vet ej om du kommer ihåg mig men jag vill ge dig ett GRATTIS till er fina prestation. WOW jättefina poäng, själv är min golden nu 1 år och vi är oxå ute och tävlar. Hoppas att vi ses framöver.
Mvh carina Lizzi & Toss

2008-06-03 @ 18:53:55
URL: http://www.charminglizzi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0