Sveriges Nationaldag

Sådär ja nu är ordningen nästan återställd i detta hem efter allt tävlande.
Nu körs 2:an + 3:ans Lydnadsklass in på Kryddan
Pako drillas rejält i Lydnadsträning ala "Kulträning" har faktiskt visat riktigt bra resultat med denna träning verkar vara mera på G och tycker det är kul.
Måste ta mig i kragen och fixa fram en sådandär Tävlingslicens *morrar*  Jan kan inte göra ett funktionsprov utan detta *morrar ännu mera* Joo ni har förstått alldeles rätt att jag tycker detta med just tävlingslicen är ngt helt idiotiskt, ännu är där ingen som har kunnat förklara vitsen med det.. Det hade varit helt oki att betala dessa pengar OM man nu fick vara med o tävla i brukset tex med sin blandras meeeeh att bara få tävla i Lydnad och Ipo-r el Agillity med sin blandras njaeeee och utav vilken anledning behövar jag att resultaten ska vara officiella??? NADA   Nej jag har den uppfattningen att detta har tillkommit enbart i vinstsyfte.
Stor sten har fallit från bröstet,,, Jag behöver inte tabeslutet att hoppa av Räddningen el ta ngt beslut alls just nu.
Har ju åkt på ngn slags biverkning efter hjärnhinneinflamationen som inte är kul alls,,, har inte riktigt förstått vad det har varit med mig,,, har svår att hålla koncentrationen ,ont i huvudet vid lite hårdare fysisk arbete,otroligt deppig då o då, reagerar på saker jag normalt inte skulle skänkt en tanke på,vilket har resulterat att jag betett mig ganska tråkigt mot vissa människor "ber massor av ursäkt för detta"
Men nu har jag pratat med min underbara neurolog läkare och han har förklarat en hel del och dessutom berättadehan att jag har varit mkt sjukare än jag själv uppfattat det som.. Så nu blir det till att ta sig i kragen o skärpa sig verkligen tänka efter så det inte blir så galet igen.
Nog om detta.....
idag är det lite jobb på f,m därefter hem o fixa i trädgården planera in var Poolen ska stå  jaaaaa ni läste rätt    jag har fått en Pool av en träningskompis *superglad* vad som är mindre kul är att vi har just nu vattningsförbud hehehehe
Ha det gott med er från en förvirrad A-M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du måste vara rädd om dig ! Du ska ju avccinera dig ju ! Vi får komma ut o kika på poolen en dag=) Hur stor är den ? Kram!

2008-06-06 @ 14:18:11
Postat av: Ann-Margreth Pako & Kryddan

Johanna!!! Så fort jag fått hem den osv kan ni komma och bada ;-P

2008-06-06 @ 14:35:31
Postat av: Tony, Castor & Solo

Grattis till fian lydnadsresultat och vilket bra kort i brukshunden. Alltid kul att se goldisar i arbete!!

Lycka till framöver!

2008-06-06 @ 22:30:05
URL: http://www.jaktgolden.just.nu
Postat av: Kitty å flåcken

Postat av: Kitty igen

... som sagt asgarv klarar inte ens av att fylla i rätt i en simpel gästbok .............

Men allvar, du får ju va rädd om dig spänner ögonen bistert

hmmm hur f...n spänner man ögonen ...

Hur som helst så har jag saknat dig på msn ju. Ingen å snacka skit med .... ;-)

Tävling i Åstorp i morronbitti. Hmmm inte bara jag som ska tävla shhhhhh säg inget .... ;-)

Kram kram

2008-06-07 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0