Söndag

Idag är det vaaaaarmt,,
Gick av jobbet imorse  åkte direkt till Åstorp för att kolla in Lydnadstävlingar där 4 klubbkompisar var tävlande 2 st Elit och 2 i Lkl1
Gick kanoners 3 st ekipage på pallen det är inte dåligt det :-)
Därefter blev det en shoppingrunda oxå hem,,,, för att upptäcka mitt mobila bredband har lagt av  iväg igen till en Telenor affär o lämnade in möget annars hade jag nog slagit isönder det till slut...
Fattar det inte,,,, jag och tekniska saker är inte kompatibla precis...
Så nu sitter man fast vid den stationär datorn o ugglar.  Har även hunnit att stapla LITE ved men gav upp när jag fick stora svettvågen *äckligt eller hur :-P *
Sticker nog snart igen för att låta Pako och Kryddan bada lite..

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Ja du de där tekniska ;-)

MEN varför stapla veden?? kan den inte ligga där den ligger, eller sätt några grann ungar på det ;-)

de kan väl få en slickepinne eller?? ;-)

Kram kram nu ska jag börja packa ... ska bara .......

2008-06-10 @ 05:55:49
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0