Söndag vilodag??? NOT

Bilder på vad jag har pysslat med idag












Idag var det bestämt att vi hade sovmorgon och det skulle sovas länge,,, y
eah right  vanknade som vanligt 5,30 *suckar*
Idag ska det skruvas o fixas med altanen iaf måla stuprör, olja in staket osv.....mellan varven ska vi ut på fälten här sidan om o träna lite linjetag och uppletande både Pako o Kryddan får åka på detta,,, tror jag ska sätta upp "Rutan" i trädgården o köra även det lite då o då...
******
Shit vad jag har ont i kroppen *ynkar högt*  men nu är 5 stolphållare+ höga stolpar och staket på plats = näääästan klar  nu ska det bara 2 stolpar + staket som ska på plats därefter ska jag skruva på brädor ovanpå stolparna sen e det klart :-)
Nya bud ang uteplatsen  jag ska banne mig åka upp ptill likala sågen o köpa virke + bygga ett högre staket emot grannen så man kan slippa insynen på ngn plats hmmm detta ska jag fixa på Tisdag...
Är bjuden på kalas även idag.......
****
Såja kalas nr 2 avklarat mätt o go nu...

Köket har fått nytt golv så mao det är reglat osv golvskivorna är på plats   jag har knackat (slagit) ner all puts som inte ska vara där meeeeh nu måste en vägg oxå reglas oxå på med gipsskivor  vilket jag och Åsa ska fixa på Onsdag är det tänkt,,

Imorgon ska det jobbas men har tagit ledigt på kvällen/natten för att kunna gå på ett möte som jag def inte vill missa..
Jisses vad jag känner mig splittrad  vi har stor tävling på klubben och där behövs folk jag själv vill bara vara hemma o få färdigt här i detta Taikonläger....

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

STOR "DUKTIG KRAM", kom ihåg å vila nångång emellan med ;-)

2008-07-03 @ 12:53:48
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Kitty å flåcken

Nu vill vi se bild på köket ju ;-)

Kram kram

2008-07-07 @ 20:03:59
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0