Mitt hem är ett stort Kastrof område



Jisses vilken röra jag har  köket är på väg ut och snacka om att det finns en massa skit i skåpen ala "bra att ha" men detta befinner sig på en ny adress nu=Lokala Loppisen
Här har det handlats en massa  typ golv till 3 rum, osv osv osv
Så det är full rulle just nu....

Idag kommer det en tjej med sin farsa för att kolla mitt Mc-ställ har jag en sagolik tur ja då är det sålt *håller tummarna hårt* blir det sålt så åker jag och köper en diskmaskin imorgon...
Tjoooooo flöjt Mc-stället är sålt + lite andra mc-saker mao nu är den epoken totalt över :-)
***
Blev inget av med trippen till Trelleborg,, av olika orsaker .. Har köpt min livs första diskmaskin :-P snygg sak på 45 cm,,, nu har jag liiiiite ångest här pga alla inköpen :-)
**
Ohhh jag bara älskar min x-tra brorsa (det är han som ska vara byggchef här nu inför köksbytet) jag tipsade honom om plattor som bortskänktes och vad gör han då??? jooooo där fanns 75 fin fina röda singelplattor och nu står dom på min tomt till den nya uteplatsen intill huset...*superglad*Hmmm får nog laga en stor gryta Bigos så killarna får i sig lite käk under tiden dom är här och jobbar.
Nu är det G,natt härifrån kanske blir en väldigt tidig morgon för mig o Pako....

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

He he du ska veta att det finns många sånna där katastrofområden här i nejden ;-)

Men du e ju lite utbildad på sånt, e du inte? Med hund ..................

2008-06-17 @ 15:56:01
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Kitty

Förresten ....1 juli kl 19 e de katastrof möte nä fl´t jubelmöte ;-)

2008-06-17 @ 15:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0