Midsommaraftons morgon

G,morrn och Glad Midsommer tiller :-)
Sitter just nu på jobbet och ska gå av kl 9,00   då blir det en tripp ner till Trelleborg och därefter en runda inom Beddinge för att hämta golven jag har köpt.
Hem som tusan o skruva ner allt jag kan i köket + långprommis med hundarna   Jag o Sara är bortbjudna ikväll men det blir def en tidig kväll.. Måste iaf spela "Kubb" för det har blivit lite av ett måste på Midsommar   hur kul som helst ,, Det börjar som en trevlig lek och slutar nästan som blodigt allvar  snacka om att tävlingsmänniskan dyker fram hehehehehe.
Efter midsommar kommer jag att cykla med hundarna tiiiidigt på morgonen .

Kommentarer
Postat av: Jeanette

God morgon o glad midsommar på dig!! Stressa inte ihjäl dig nu utan njut av lite ledighet o låt pojkarna jobba med köket hihi.



Kram

2008-06-20 @ 09:45:24
URL: http://www.dizza.se
Postat av: Kitty

Hmmm du kan få låna en körpisk om de slöar till i köket ;-)

Kram

2008-06-23 @ 22:05:38
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0