Fredag

Morrning på er alla!
Ny dag nya tag,,, Ska in till stan o jobba lite därefter hem gå en runda med jyckarna,, fixa i trädgården.
Ikväll ska vi in till Hbg o träna Ipo-R för Pako,s del och Lydnad för Kryddans del.
****
Pako är klippt o fin just nu    Kryddans tur när jag kommer hem :-)
***
Det blev inget med trädgården idag iheller,, det blev sofflocket för denna svensk och nu är det brådis     träningi Hbg kl 17,00 jag svimmar av värmen snart ..
****
Träningen gick riktigt bra både för Pako och Kryddan      körde Pako först sedan fick han sitta o kolla när jag o kryddisen tränade,,,, hmmmm fjärren börjar ta sig nu,,, rutan jaaa det är oxå på G  inkallande med ställande går superbra 2 ggr sedan segar hon lite så nu ska jag ändra lite på den träningen... Pako fick dirigeringar till kon ---> typ vänster bord --> höger bord----->bakre bordet,,,,, fritt följ enl ipo-r ,,, fjärren sitt.ligg.stå  han var ganska så peppad efter att ha suttit o kollat på mig o  Kryddan = superbra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0