TORSDAG

GOD MORGON !!!!!!!!!

G,morrn här är det Jour i hemme på förmiddagen som gäller  hundarna har fått en liten prommis och väntar nu på att få komma upp på Söderåsen :-)

Gårdagens träning är jag så nöjd med    Kryddan verkar att få ihopa bitarna nu ,,
Vi tränade "Hoppet"   där tar jag just nu till lite x-tra kommandon för hon ska sätta sig ;-)  sedan körde vi Framförgåendet  det har hon iaf snappat bra så nu ökar jag svårigheten med att ta bort synretningen (bollen)  körde in lite v,svängar med backning gich riktigt bra för att vara första gången,, därefter tränades det på att hålla apporten i munnen UTAN att tugga  (Kryddans svaghet) detta gick kanoners hon fick gå sakta fritt följ med apporten i munnen, sitta kvar o jag backade en bit oxå komma till mig o lämna av den  gick riktigt bra det oxå.
Därefter fick vi lära oss hur man kommer igång med budföringen  det tyckte Kryddisen var ett riktigt roligt moment ;-)  mao igår var det en superträning jag är helnöjd.

image7


Kommentarer
Postat av: Ull

Jag har en egen oxå nu!!!!

2008-01-18 @ 12:13:32
URL: http://lapptuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0