FREDAG


image9
                                                                              
                                                 Pako "in action" med Mia,s russlar
                                                               

Jahapp då var det Fredag  inte för att jag bryr mig så mkt på vilken veckodag det är  kanske är pga att jag arbetar 6-veckorsschema typ arbetar vart 4:e dygn.
Idag har det blivit en långprommis på Söderåsen. På vägen hem s stack jag inom den lokala sågen för att få ett pris på uppsågade delar till en Ipo-R miljöbana (är lat av mig vill inte såga själv)  lämnade iaf ritningar på det hela glämde tyvärr att lämna på de 3 dirigeringsborden men det kan jag göra på Måndag jisses va bra att ha ett lokalt litet sågbolag  dom tar ca 800 nu för allt virke + uppsågning,kan tänka mig att det landar på ca 1300 med bord-virket. Kommer att köpa allt där (beslag,skruvar,färg osv)
Jag är så nöjd :-)
Har iofs en budget på 4500 kr från bruksklubben i Bjuv att röra mig med så just nu är jag riktigt nöjd med att ha så pass god marginal för jag behöver lite smågrejor till  men huvudsaken är att jag kommer def inte att spräcka budgeten utan kommer långt under :-)

Kommentarer
Postat av: A-M

Vilken härlig bild. Pako är då så vacker.

2008-01-19 @ 12:33:32
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Kikar in och önskar dig trevlig helg, oavsett om du jobbar eller är ledig!

2008-01-25 @ 18:46:19
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0